ponedeljek, 29. oktober 2007

Usoden udarec v 92. minuti...

Minilo je že več kot 24 ur in še vedno mi ne gre iz glave remi proti Greenhornsu. Čeprav bi po katastrofi proti NK Karantaniji remi z Greenom takoj podpisal, pa je bilo razmerje na igrišču presenetljvo ugodno.

Moji igralci so prikazali navdušujočo igro, sploh prvi polčas. Tekmo sem gledal v 3D v živo in priznati moram, ManagerZone me še nikoli ni tako močno prevzel. Ob zadetku za 1:0 sem skočil s stola in se veselil zadetka Raula, kot da bi bila prava tekma in bi zmagovala moja ekipa. Pri 2:0 sem skočil in se vrgel na kolena. 3 letni sin me je čudno gledal, žena pa je dobila potrditev, da ni vse OK z mano... Kako hudo je bilo v 92. minuti, ko je bil rezultat izenačen, ne bom razlagal... Dolgo ne bom pozabil te tekme, čeprav vse čestitke Greenu, ki se je v zadnji sekundi izvlekel.

Po dveh tekmah ima NK Macolar le 1 točko, res pa sta sodita oba nasprotnika med najboljše managerje v Sloveniji. Kanček nasmeha mi je v Ligi mladosti na ustnice prinesla zmaga nad Extra-football.com, ki je igral v polni postavi. A grenkoba nedeljskega remija ostaja.

Ni komentarjev: