petek, 11. julij 2008

Volitve za selektorja reprezentance: ena velika sramota

Ne vem, če veste (huda ironija), ampak v MZ potekajo volitve za selektorja slovenske nogometne reprezentance. Začetek sovpada s koncem volitev za selektorja hokejske reprezentance, kjer se je vse srečno razpletlo in je zmagal edini konkreten in resen kandidat, Dardaman. Čestitam.

V nogometu pa kaže vsaj tako slabo, kot je v hokeju, le da še ne vemo, kakšen bo rezultat, verjetno slabši. Kot prvo, se tudi tokrat zaenkrat ni predstavil resen kandidat, ki bi pokazal voljo in željo voditi slovensko reprezentanco. Torej zelo podobno stanje je, kot je bilo na začetku leta, ko sem se spraševal Kdo bo kandidiral za selektorja slovenske nogometne MZ reprezentance? Z eno veliko razliko, da se je takrat javil Gaber, ki je v Kandidatura za slovenskega selektorja začrtal eno najboljših kandidatur sploh, kar sem jih videl v MZ (seveda v svetovnem merilu). Na sceno je stopil še Irongogi, ki je porazil Gabra, oglašalo se je, tudi po blogu, nekaj prenapetih primerkov, podpora, ki jo je dobil Irongogi je bila večja kot tista Gabru in Irongogi je dobil v upravljanje reprezentanco za 6 mesecev.

Ker se je medtem spremenil način vodenja reprezentance in je interval bil manjši kot kdajkoli doslej, so nove volitve nastopile prej kot bi sicer. Irongogiju sicer ne gre očitati veliko, naredil je kar se narediti da, ni pa veliko naredil v iskanju novih igralcev, a kaj, ko sploh ni mel programa, tako da sploh ni kaj ocenjevati. V primeru Gabra bi bilo zelo lahko preveriti, kateri cilji so doseženi in kateri ne.

A vseeno sem pričakoval, da bo Irongogi nadaljeval s kandidaturo, da lepo pripelje reprezentanco v nov cikel in v nove priprave. On pa, na forumu, napiše, da ima dovolj. Lepa reč. Prisiliti se ga seveda ne sme, če ima dovolj in prepušča nekomu drugemu reprezentanco, OK. Škoda le, ker prej ni poskrbel in vsaj potencialne kandidate vključil v delo pomočnikov, kjer bi začutili, ali je sploh to naloga, ki jo želijo opravljati in če jo sploh zmorejo. Naj spomnim, Gaber je imel bogate izkušnje iz Walesa, kjer bi zagotovo dobil veliko podporo, če bi kandidiral. A Slovenija je, kot je tudi sicer značilno, mačehovska do svojega znanja, ceni vse drugo kot napredek, in da ne nalagam še naprej, saj lahko začnem politizirati, kar pa je zadnje, kar si želimo na tem blogu, smo tu, kjer smo.

Razumem torej Irongogija, ki odstopa. Razumem Gabra, ki je bil javno izpostavljen, ponudil svoje usluge in mi smo mu pokazali sredinca. Ne kritiziram nikogar, vendar...

Vem, številni managerji, ki me poznate, pa tisti ki me ne, si pravite: "ja pa kaj se sekiraš, briga te, bo kar bo..." Pa mi ni vseeno. Ker mi ni bilo, smo dobili svojo mesto v MZ prej, kot so ga številne druge države. In tudi zato mi ni vseeno, ker je Herbnator opravil s svojim pomočnikom Perunom VELIKO delo, postavil jedro ekipe, ki se praktično ni spremenilo v času novega selektorja. Vem in verjamem, do je med vami vsaj ducat izjemnih managerjev. A ste izjemni egoisti, saj boste "svoje znanje" nudili le svojemu klubi in vam visi dol za Slovenijo.

Pa še pojasnilo vsem tistim, ki boste porekli: "Kaj se pizdiš, pa sam kandidiraj, težak, nas pa pusti..." Na administratorskih forumih se od vsega začetka borim za to, da admini ne bi smeli biti tudi selektorji in pomočniki. Tudi to je ena vrsta egoizma, grebatorstva (v tem primeru to nima veze z ekipo prve lige Grebatorji, oprosti Perun) in pozerstva in sam NIKOLI ne bom opravljal dveh nalog hkrati.

A vseeno, morda obstaja luč na koncu tunela (to pa nima veze z nesrečnim Šentvidom, ki je le streljaj stran od kraja, kjer smo se ta teden srečali na 2. slovenskem MZ srečanju). Med kandidatu namreč vidim tudi hokejskega selektorja Dardamana, zato ga javno pozivam, naj se predstavi, da ima željo in voljo voditi kar dve reprezentanci hkrati in potem mu dajmo podporo.

Moj glas še čaka, upam, da tudi tvoj.

J.A.V.I S.E.

21 komentarjev:

Gaffer Tito pravi ...

okej LOL
ta bo egoisticna in te bo spravla v slabo voljo.

ampak, ko gaber ni dobil podpore, smo ga najel kot strokovnega pundita ekipe NK revolucionar. Njegova ekipa je bla se cisto sveza zato mi je dajal redne nasvete tisto sezono in uspesno sem takrat prifural do lovorike.

no to sezono se je gabba umaknil v svoje zetale, tako da smo tm kjer smo.

pomojem bi bil najboljsi selektor trenutno green, sam ne vem zakaj noce. ga bom prbu volt ce bo slo.

ribaa pravi ...

No tud moj glas še čaka. Naj najprej pojasnim ,da jaz nikoli še nisem razmišljal da bi kandidiral za selektorja reprezentance pa čeprav lahko rečem ,da sem zadnje sezone vedno končal pri vrhu,tako pr nogometu kod tudi v hokeju...torej nekaj izkušen očitno imam,nimam pa dost časa in energije ,de bi vodil zraven še reprezentanco...sem pač tak človek,da se raje ne spustim v nekaj za kar vem ,da ne bom mogel izpeljati 100% uspešno ...polovičarstvo pr men odpade,zato tud ne kandidiram za mesto selektorja,ker bi z takim (polovičarskim)odnosom razočaral ostale managerje in pa predvsem sebe.
Drgač sem pa res mislu,da bo Gaber kandidiral...res je škoda za slo nogomet ,da ga ni med kandidati.Za Irongogi-ja pa smo itak vedel ,da ne bo še 1x kandidiral,tako da je "trenutno" res najboljša in edina izbira Dardaman...hmmm,jaz samo upam,da ma tip res veliko volje in pa predvsem časa da se bo ob svojih dveh klubih,lahko 100% posvetil tako nogometni,kod tudi hokejski reprezentanci-jaz priznam-tega ne bi bil sposoben....! Vseen mislim,da je ta trenutek edina logična izbira med kandidati prav on...jaz bom počakal z glasom še kakšen dan in če se ne pojavi kakšen manager,ki bi me prepričal da je on boljša izbira...potem bo šel MOJ GLAS DARDAMANU...kajti nobeden izmed nas si prav gotovo ne želi da bi dobili neizkušenega selektorja,ki po domače povedano-nima pojma ali pa zelo malo ve o managerzonu...in kod vidim je med kandidati za selektorski stolček kar nekaj takih!
Ja tito- green bi bil zeloooo dobra izbira !!!
lp

Perun pravi ...

ma - mi mamo dost zabave v svoji ligi, mormo kej pustit tud za tretjeligase ;)

irongogi pravi ...

Jaz se nisem kandidiral zato,ker se m bil 100% da bo gaber prevzel selektorsko mesto,ter ostalih obveznosti,ki me čakajo naslednjih pol leta.Sprašujem se zdaj kje so vsi tisti akterji in velikani kateri so bili zagreti za repko pred 6 meseci,ki so bili hudičevo prepričani da sem bil najslabša izbira za selektorja.Thor popolnoma se strinjam s tabo ko praviš ,da je to ena velika sramota,vsi managerji s potrebnimi kvalifikacijami za to funkcijo so očitno stisnili rep med noge,in jim je vsen kdo bo naslednji selektor,očitno ni važno,lahko je tudi smrkavec ki ni sposoben osvojit 3 lige kjer je 80% neaktivnih klubov.Fantje, kje se je zgubil nacionalni naboj?Javno podpiram Dardamana kot edinega primernega kandidata in človeka z izkušnjami ,ki so nujno potrebne za opravljanje te funkcije,ter mu bom stal ob strani kljub prevelikim obveznostim,kot asistent če ne bo drugega resnega kandidata za to funkcijo.

irongogi pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
irongogi pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
irongogi pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
irongogi pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
irongogi pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

Moj glas bo šel Dardamanu, razmišljam podobno kot Ribaa. Mislim, da je prav, da Dardaman že sedaj napove, da bo za enega izmed 2 asistentov vsaj začasno omogočil mesto tudi Ribaa, pa še komu.

bojan pravi ...

Se strinjam z Macolarjem,....upam da nam uspe.

bojan pravi ...

boo -Dardaman

Perun pravi ...

"A vseeno, morda obstaja luč na koncu tunela (to pa nima veze z nesrečnim Šentvidom, ki je le streljaj stran od kraja, kjer smo se ta teden srečali"

Tole sem ze prej opazu pa pozabu komentirat :) Streljaj s fraco bi mrbit se drzal ;)

Unknown pravi ...

Mal sm pocaku s komentarjem, da vidim kaj se bo nabralo ...

Hja tkole je ...

Kandidata sta ocitno 2.

V primeru, da bi kandidiral kdo iz top lige, se ne bi dvoumil komu gre glas.

Tko pa bo zgledal to tko kot nase drzavnozborske volitve. Izberes manj hudo.

Se pa bojim da bo reprezentanca "spet" delezna eksperimentov. Nekako bomo vsi (volilci) cakal da cimprej mine. Rezultatska presenecenja so izkljucena. Se odvzem tock juznim sosedom je prakticno nemogoc.

Ze sedaj napovedujem svojo kandidaturo za naslednje obdobje.

Gaffer Tito pravi ...

menim, da ni nc hudga ce smrkavec postane selektor. odraza namrec vecinsko voljo in nek trend, ki se zdaj ze nekaj casa vlece in mu ni videti konca.

Ocitno je MZ slovenija nedorasla, in mi stari prdci, smo zgubili dolocen vpliv, pa ce nam je to prav ali ne.

Mislm, da se moramo s tem sprijaznit in dovolit tudi smrkavcem, da se igrajo z reprezentanco.

bojan pravi ...

Gaffer Tito-ti men pravš smrkavc(dardaman).Ta smrkavc ma že dva otroka,....Ma ti si res ena legenda,car vseh carjev....?!

Unknown pravi ...

LOL, počas počas Dardaman. Tito je res mal poseben, on se je referiral na slomanagerja, ki je res osnovnošolec. Da nau začel pokat, dejmo se skulirat. Je pa res, da je bil že moj post hudo napadalen, tko da ni za pričakovat easy komentarje.

Se boš pa moral, Dardaman, navadt vsega. :)

Gaffer Tito pravi ...

darda:

ne vem koga je mislu irongogi z:
"lahko je tudi smrkavec ki ni sposoben osvojit 3 lige kjer je 80% neaktivnih klubov."

zdej, ce si se prepoznal...?!

TH0R:

opazam posebnost, da si koncno vkljucil speljat volitve tako kot se to pocne v drugih drzavah.

bolje pozno kot nikoli.

Unknown pravi ...

Kar se tiče speljat volitve, očitno sem naredu napako, ker se nismo prej začeli o tem menit. Tudi jaz sem bil pod vtisom Gabrove puše.

Je pa nakaj dobrega, Wotam je napovedal kandidaturo, to pa je super, mislim, da se je itak naveličal prve lige, saj za šalo dobiva točke. Pa če se spomnim, kako brezbrižen je bil na meetingu. Herbi rabi večji iziv.

bojan pravi ...

Coach Thorest ni panike,se bom navadu.Drgač je pa letel tud name,sej nima veze.Nisem mislu kandidirati za oba selektorja,potem sem se odločil ko sem videl kdo prepričljivo vodi v glasovanju.Podprli so me nekateri iz Top Serije in to me je dodatno motiviralo.Mam veliko volje da to speljem tako kot je treba do konca seveda ne sam ampak mi vsi skupaj.A ni tako?

turklo pravi ...

za asistenta bi se javu jz da vidm kako potekajo zadeve in da se na naslednje volitve tudi jz prijavim kot možna izbira za selektorja tako kot je th0rest že reku da mnogi nevejo kaj jih čaka tam...