torek, 15. januar 2008

Kdo bo kandidiral za selektorja slovenske nogometne MZ reprezentance?

Do ponedeljka 21.1.2008 imamo managerji v igri ManagerZone možnost sprejeti ali zavrniti kandidaturo za selektorja reprezentance. Gre za pomembno in odgovorno nalogo, ki ni lahka. Na srečo je sedaj že nekaj sezon možnost selektorja, da si izbere še dva pomočnika.

Prave volitve trajajo potem od ponedeljka dva tedna, do 4.2.2008. Čas, ki navadno prinaša več življenja v skupnost managerjev, to je čas, ko zaživi forum in table gostov.

Trenutni selektor Herbnator je korektno opravil svojo nalogo. Edino kar mu lahko očitamo je slab stik z skupnostjo, saj so bile novice iz njegovega tabora vse prej kot pogoste (khm, khm, saj pol sezone sem tudi sam pomočnik selektorja, vendar je bilo moje delo bolj nadzorne narave). Dosegli smo nekaj izjemnih uspehov s to reprezentanco in osnovala se je zasedba, ki bo naslednjemu selektorju lahko v ponos.

Skrbi pa trenutna nezainteresiranost managerjev za to pozicijo. Minilo je 5 dni, klima pa je taka, kot da volitev še dolgo ne bo. Herbnator še ni dal izjave, da bo ali pa da ne bo ponovno kandidiral. Drugih kandidatov kakor da ni. Tudi EX-Yu forum je nem, kar se tiče slovenskih kandidatov, medtem ko so v kandidati drugih držav bivše skupne države SFRJ precej aktivni.

To pomeni, da:

  • ali nimamo pravega in resnega kandidata;
  • ali pa kandidat, ki bo izbran, zaenkrat še ne razmišlja o kandidaturi.
Katera koli možnost od teh dveh je vse prej kot dobra... Zbudite se managerji!

15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kolikor je meni znano bi se herbi rad tega naziva znebil, ampak kljub temu upam da se bo premislil, saj je verjetno razen thora edini, ki ima vsaj priblizen pregled nad slovenskimi igralci - tudi njegova reprezentanca, ki pravzaprav ze nekaj casa nastopa kot U-21 pocasi zacenja kazati zobe :)

Unknown pravi ...

herbi ne bo :) nej proba se kdo drug mal :)

Unknown pravi ...

Perun: administratorji nimamo nič kaj lep in enostaven pregled nad igralci (skilli), možnost ki je, uporabimo v skrajnih primerih pri sumljivih transferjih. Če bi blo tko easy, potem ne bi prosil Herbija, da me da za pomočnika selektorja.

Perun pravi ...

Nisem mislil, da poznas skile igralcev - to niti ni tako pomembno, vasno je da imas nek splosen pregled - pa da ves kje iskati npr. pri Volkih :P

Unknown pravi ...

OK, dobro, imaš prav Perun. Tudi jaz ne bom kandidiral... MZ crew je dala že davno priporočilo, da administratorji ne vodijo reprezentanc. Večina se jih drži, so pa tudi nekatere "svetle" izjeme...

Perun pravi ...

pol naj bo pa gaber, ko je ze ravno zamenjal drzavo :P

Anonimni pravi ...

no fantje kaj pravite na to da jaz prevzamem reprezentanco za eno leto jaz sem za,razen če ni praksa da reprezentante vodi nekdo z več izkušenj v top series.rad bi da mi pošljete svoje komentarje da vidim če se sploh splača kandidirat za to pozicijo.l.p.

Perun pravi ...

jah ne vem zakaj ne bi mel referenc - konec koncev si v prvi ligi ... upam sicer da se bos izkazal malo bolje kot lanskoletna topovska hrana, ampak vseeno - prva liga je le prva liga :)

Unknown pravi ...

tut jest nimam nic proti :)

Anonimni pravi ...

no v redu,pričakujem vašo podporo kandidiru sem se že,prosim samo še če vsi ki me podpirate to še potrdite na moj klubski mail.hvala za podporo ne bom vas razočaral.slovenija gre napreeej.

Anonimni pravi ...

vnaprej se zahvaljujem vsem za izkazano podporo,kar ne morem verjeti koliko mailov sem že dobil,v katerih vidim izjemno zaupanje managerjev v sloveniji,in kateri me vidijo kot vstrezno zamenjavo za dosedanjega
selektorja,kateri zapušča reprezentanco v svetli luči.hvala vsem še enkrat!p.s.ne pozabite na volitve :)

Unknown pravi ...

irongogi: pozdravljam tvojo odločitev, da kandidiraš za to izjemno pomembno funkcijo v MZ, kot sem že napisal v sami novici. Pravzaprav sem vesel, če sem vsaj sporžil akcijo, da potencialni selektorji predstavijo svoje programe.

Vendar si z mojega vidika naredil napako z slabo zastavljenim pristopom do managerjev. Tvoj MZ mail je bil namreč porazen, subject je imel tak, kot da je reply, vse vrstice so se začele z >.

Pa brez zamere. V teh volitvah bom prevzel kritično vlogo spremljanja poteka. Več kandidatov, boljše in večje so možnosti, da izberemo najboljšega.

Anonimni pravi ...

se opravičujem vsem kateri so dobili moj mail v taki pisavi!po drugi strani glede na odziv,so več ali manj vsi dojeli da predstavljam svojo kandidaturo za selektorja nog.reprezentance ne pa za rektorja ljubljanske univerze.l.p.:)

Perun pravi ...

Mene pa je zelo zmotila vsebina - ocitno nimas posma o tem kaj je herbi pocel ... da je reprezentanca namerno igrala z 21 letniki, da imamo na razpolago orodje s katerim je mogoce najti potencialne reprezentante je prav tako herbijeva zasluga ... Tako da mi je tole tvoje napihovanje v mejlu slo zelo mocno v nos!

Unknown pravi ...

No, moram dodat kot drugi pomočnik selektorja Herbija:
1. Čeprav je izpadlo, da me motijo slovnične napake in oblika, tega nisem imel v mislih. Moti me SPAM. Tak sem. Moti me ta način komunikacije.

2. Vsebinsko se podpišem pod to, kar je napisal Perun. Tega nisem hotel, da ne bi izpado preveč kontra kandidatu irongogiju.

Sem pa vesel, da je potrditev kandidiranja sicer zaenkrat le osebno izrekel gaber. Upam, da bo kmalu predstavil program in svoje videnje razvoja. Glede na to, da je bil pomočnik selektorja v Walesu in resen prvi kandidat za te volitve v Walesu, pričakujem dobro zastavljeno kampanijo.