sreda, 13. januar 2010

Pred volitvami za selektorja reprezentance

Samo še dva dneva nas ločita do začetka novih volitev. Volitev za selektorja nogometne MZ reprezentance Slovenije. To, da bo selektor vodil reprezentanco v času, ko bodo naši pravi nogometaši zastopali barve Slovenije v Južni Afriki, pa daje virtualni zgodbi še poseben čar.


Zgodovinsko gledano smo imeli le nekaj odličnih predvolilnih dvobojev (v smislu predvolilne borbe). Nikoli sicer ni bilo več od dveh resnih kandidatov in kar nekaj časa že pogrešam resnega kandidata. Ki bi predstavil program. Trenutno mi vse diši v stilu mojega zapisa Volitve za selektorja reprezentance: ena velika sramota. V zadnjem obdobju, moram priznati, sploh ne spremljam dela reprezentančne ekipe. Kljub temu, da imam kar nekaj reprezentantov, ob reprezentanci ni prave "zgodbe". Ampak to je že druga zgodba.

Ob nekaj neformalnih pogovorih, ki sem jih imel z managerji, čuti večina nek odpor do vodenja reprezentance. Zakaj tako, ne vem. Precej vprašanj je naslovljeno tudi name, češ, ali boš tokrat selektor. Zadevo znova in znova pojasnjujem, da sem v mednarodnem delu foruma, do katerega imamo dostop samo administratorji MZ, največji zagovornik ideje, da je funkcija selektorja nezdružljiva z opravljanjem dela administratorja. Prvič zato, ker imamo administratorji že tako ali tako veliko dela, nikoli ga ne zmanjka, ne glede na to, ali si GA, LA, RA (no, teh nimamo več, ker je večina od vas nepismenih ali lenih - pa brez zamere), vedno je dovolj zadev, ki jih je potrebno naredit. Funkcija selektorja je tudi pomembna, z mojega vidika, kot dodana vrednost sami igri. Da vključuje čim več managerjev v naslednji fazi igre.. Selektorstvo, pa tudi biti pomočnik selektorja, je nadgradnja vodenja ekipe in manager, ki tega ni izkusil, zame ni vrhunski manager, pa če je osvojil 10 krat zapored naslov prvaka.

Nekoč mi je Herbnator, ki je dal reprezentanci največji pečat, rekel: "Poglej, nič hudega, če zate ni združljivo selektorstvo z administratorstvom. Daj za čas vodenja reprezentance na stran administrastvo." Resnično bi to naredil, če ne bi bil že nekoč selektor - kot prvi selektor sem namreč zaoral ledino reprezentance MZ country.

Da sklenem. Res je, je samo igra. Vsak se sam odloči, kakšno vlogo bo igral. Kot v življenju. Moj glas pa bo šel tistemu, ki bo z izdelanim programom nakazal, da ima vizijo, voljo in znanje.

Ni komentarjev: