sobota, 16. januar 2010

Moja kandidatura!

Spoštovani slovenski managerji!

Po 14 sezonah v MZ-ju (od tega 12 sezon v Prvi ligi) in dveh osvojenih naslovih prvaka (hokejskih sploh ne štejem več:)))...) sem ocenil, da je prišel čas, da svojo kariero MZ managerja nadgradim še z selektorsko vlogo. Kot precej izkušen manager verjetno na to vlogo kot tudi splošno na celoten MZ gledam na malo svojstven način in tako jemljem tudi tole selektorsko vlogo. Skratka....poudarki mojega programa bodo sloneli na nekaterih ključnih nalogah, ki sem si jih zadal kot potencialni selektor in te so naslednje:

1.) program selekcije bo slonel na predpostavki, da želim zadane cilje doseči v naslednjih treh sezonah, kar pomeni, da želim delo selektorja opravljati v paketu naslednjih treh sezon

2.) v tem času želim, da skupaj z mano nabira izkušnje 6 pomočnikov (vsako sezono dva), ki bo dosledno izpolnjevalo zadane naloge s strani selektorja in nabiralo dragocene izkušnje, ki naj bi jim v prihodnosti dale samozavest in pogum za kandidaturo na tako odgovorno mesto kot je mesto selektorja

3.) izbrati najmočnejši selekciji (člansko in U-21), ki bosta selekcionirani na podlagi javno objavljenih meril, ki jih bom izdelal na podlagi svojih izkušenj in svojega videnja te igre (seveda imajo vsaka pravila tudi kakšno izjemo)

Še malo o ciljih reprezentanc in delu pomočnikov!

Članski cilji v naslednjih treh sezonah sežejo vsaj do prve uvrstitve Slovenije na svetovno prvenstvo in uvrstitvi v končnico evropskega prvenstva, kar bi skupaj pomenil en korak naprej za našo malo skupnost. Enako seveda velja za selekcijo U-21...narediti korak naprej pomeni uvrstitev v končnico evropskega prvenstva in ponoviti fenomenalen dosežek U-21, ki je z uvrstitvijo med 16 najboljših na svetovnem prvenstvu leta 2008 dosegla največji (in vse premalo cenjen) uspeh slovenskega reprezentančnega MZ nogometa.


Pomočniki???

Posebnost bo ta, da bodo za to mesto lahko pri meni kandidirali le managerji, ki so novinci v Prvi ligi in pa managerji iz 1.divizije. Njihova naloga bo:

1.) skavtanje potencialnih kandidatov za reprezentanco

2.) sestavljanje postave in taktike za določene prijateljske tekme (taktika B in C) iz katerih bom tudi sam na osnovi dejstva, da gre za drugačen taktično-managerski pristop od mojega poskusil potegniti marsikakšno pozitivno spoznanje

3.) obvezno pisanje poročil o aktualnih dogodkih v reprezentanci ter seveda pisanje poročil o tekmah, ki bodo odigrane po njunih taktičnih zamislih


Ob koncu bom ponovil le še to, da si želim, da mi svoj glas dajo predvsem tisti, ki so me pripravljeni podpreti za obdobje naslednjih treh sezon (seveda pa vedno obstaja možnost, da meni ali vam kaj ne bo všeč in se poslovimo že po prvi sezoni)!

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Pozdravljam res odlično sestavljen program za selektorja. Točka 2 - pomočniki selektorja - dobi z moje strani največ podpore. Najbolj kritična se mi zdi točka 1 - kjer se zdi, da green na nek način forsira kandidaturo za 3 sezone. Podoben pristop smo v real life videli pri aktualnem županu LJ. Pristop v smislu, v eni sezoni ne morem narditi dovolj, če me ne boste volili še naprej, vam ne morem zagotoviti uspeha. To mi ni všeč, čeprav mislim, da green ni imel tovrstnih namenov. Je pa treba malo provocirati kandidate ne?

Drugo, kar me moti je, da je green vseeno adminstrator v hokeju. Kako bo to vplivalo na njegovo delo administratorja? Bo zaradi tega padla kakovost na eni ali drugi strani? Večina bralcev verjetno pozna moj pojem nezdružljivosti admin in selektorskih funkcij.

Anonimni pravi ...

Žal bi lahko v kandidaturi napisal še marsikaj, kar bi pri večini volilcev še dodatno pojasnilo nekatere nejasnosti v moji kandidaturi, a se bojim, da bi to potem postalo malce dolgočasnejše, predvsem pa zelo dooolgo branje!

Morda samo kakšno pojasnilo glede Thorestovih pomislekov....Nevarnosti mojega vztrajanja na dolgoročnejši pristop k delu selektorja sem se zavedal še preden sem to svojo idejo zapisal, a lahko rečem, da za tem stojim, saj ima zadeva svojo glavo in rep. Predvsem menim, da v eni sezoni ...razen ob spletu srečnih okoliščin ne moreš potegniti maksimuma iz ekipe. To je dejstvo, ki je v praksi potrhjeno skozi 14 sezon mojega udejstvovanja z managiranjem moje ekipe Greenhorns. Ker pa imam v reprezentanci možnost selekcioniranja ekipe iz zelooo velike množice igralcev (mnogo večje kot v lastni ekipi) mislim, da mora selektor preizkusiti kar lepo število igralcev in taktik preden pride do "ta prave" prve postave, kar pomeni 11 igralcev, ki so na terenu med sabo maksimalno komplementarni in lahko nasprotniku parirajo vsaj v nekaj različnih taktičnih postavitvah. Torej...po mojem si mora bodoči selektor ogledati mnogo, mnogo tekem preden pride do optimalne sestave in posledično tudi rezultatov reprezentančne selekcije. In na koncu koncev se mi zdi bedasto volilni bazi metati pesek v oči, če je moje prepričanje pač takšno, da verjamem, da so pač trije mandati tista doba v kateri upam, da lahko izpolnim vse svoje napovedane volilne cilje. Če pa še malo pogledamo v zgodovino se mi zdi, da nikoli ni bilo vprašanje ali bi managerji tudi ob naslednjih volitvah volili dotedanjega selektorja, ampak se je tu bolj postavljalo vprašanje ali dotedanji selektor še želi kandidirati in voditi reprezentanco. V glavnem je bila večina zadnjih volitev bolj kot ne žalosten odsev stanja slovenske MZ skupnosti.... Jaz pač nisem želel (strahopetno) kalkulirati z volitvami v naslednjih dveh sezonah in sem jasno in odkrito povedal kaj in kako želim delati z reprezentanco. Še enkrat pa opozarjam na dejstvo, da se stvari lotevam na precej širši platformi kot moji predhodniki in da cilji niso samo rezultatski, ampak segajo tudi na področje popularizacije same igre, izgrajevanja kulta reprezentanci in skozi vse to tudi povečanja zanimanja celotne skupnosti za vse kar se dogaja v in okoli reprezentance. Na koncu koncev....kaj nam pomaga npr. četrtfinale SP, če bo na volitvah še naprej oddajalo svoj glas 35-40 managerjev kot se je to dogajalo v preteklosti, kar je bilo jasno sporočilo o velikosti in aktivnosti slovenske MZ skupnosti. Verjamem, da lahko ravno zelo aktiven in informacijsko dejaven ter odprt strokovni štab veliko naredi za novo popolno mobilizacijo obstoječih slovenskih managerjev, ki naj bo usmerjena predvsem v prepoznavnost slovenskega MZ nogometa v mednarodni in popularizacijo MZ-na v slovenski ONLINE populaciji!

Kar se pa tiče administriranja lahko omenim, da so za moje usluge bili zainteresirani tudi pri hokeju, a sem ponudbo gladko zavrnil ravno zaradi administriranja pri hokeju, saj resnično menim, da selektorska funkcija ni združljiva z administriranjem. In nikakor tu ne gre samo za vprašanje časa! A seveda le, če gre za isti šport! Nasprotno pa moje funkcije GA-ja pri hokeju ne vidim kot nikakršno oviro pri selektorskem delu v nogometu. Kar se pa časa tiče gre enostavno le za razporejanje vsakodnevnih opravil, ki vsakogar čakajo v njegovem real lifu. Nekateri pač ONLINE managiranju posvečajo 20 minut dnevno...nekateri pa morda 2 uri ali več. Pri nekom kot sem jaz, ki vodi 7 ekip v petih ONLINE managerjih gre pač le za vprašanje prioritet in s tem povezanih časovnih okvirjev, ki jih bo pač potrebno nekoliko prilagoditi ali pa morda celo prekiniti s kakšno od ekip! Toliko samo kot dodatna informacija k moji kandidaturi:)))

Unknown pravi ...

Odlično napisano, hvala za odgovor. Vse drži, sem kar malce pozabil, da nimaš admin dostopa na fuzbalu. Torej, imaš mojo 100% podporo in jasno, moj glas. Ena stvar, s katero si me popolnoma prepričal pa je, ko si napisal ono o kultu reprezentance. To je to. Srečno!