petek, 8. januar 2010

Macolar spet v 1.div - v luči zgodovine

Z malce zamude pa vseeno: srečno, zdravo, veselo uspešno v MZ in izven MZ leto 2010!


Konec leta je skoraj sovpadel z zaključkom 32. sezone. Po povratku v prvo ligo sem hitro ugotovil, da ne bo razloga za veselje. Niz porazov proti ekipam, s katerimi bi moral biti vsaj enakovreden in v drugem delu kar nekaj minimalnih porazov so klavrna bera za to, verjetno najslabšo sezono v moji karieri. Nisem še omenil, a preden je obstajala slovenska liga, sem imel 2 ekipi v Angliji, sledila je ekipa na Tajskem, kjer sem naredil v kratkem času nekaj izjemnih igralcev. Nadaljeval sem uspešno sezono na Madžarskem, saj administratorji niso dovolili upravljanje ekip za Slovence, pogojno pa smo lahko, ob predhodnem obvestilu, imeli ekipe v sosednjih državah: Italija, Madžarska in Avstrija. Potem je sledila izjemna poteza ekipe MZ: naredili so MZ country za vse managerje, ki ne živijo v državah, s svojo ligo. Tam sem zaznamoval dogajanje v prvi ligi MZ country in postal prvi selektor MZ country reprezentance. Z izjemnimi izkušnjami, a z napako, saj je bilo obljubljeno, da se bodo ekipe iz MZ country prenesle v novo državo, Slovenijo, ker sem čakal na prenos, ki ga ni bilo. Novo ekipo, NK Macolar, ki je zaradi zamude ob prijavi padla v prvo divizijo.

Zakaj ta zgodovina? Ker je NK Macolar začel v 1. diviziji in ko se že drugič vračamo v 1. divizijo, prihajamo samozavestni. Z dobrimi igralci, dobro taktiko in izkušenimi trenerji. Tokrat ne bom ponovil napake, ko sem podiral stadion in ga prilagodil na zahteve za 1. divizijo. Če veš, da boš zelo verjetno kmalu spet nazaj v višji ligi, je bolje ne podirat - saj podiranje vzame precej časa. In ravno ko lepo porušiš, napreduješ in potem znova skoraj pol sezone recimo gradiš nazaj.

Vsem managerjem, ki berete moj blog želim, veliko uspehov v MZ, mojim nasprotnikom v 33. sezoni pa napovedujem, da nimajo sreče, prihaja ranjeni lev. Srečno!

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Odlično napisano! Pa vso srečo tudi tebi.

Gaffer Tito pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

Vprašanje je, kdo briše komentarje. Imamo 3 avtorje... torej... Jaz ga nisem, green tudi ne.. ostanega Tito in gaber. Bomo rešili.

gaber pravi ...

zbrisal je tist k je napisal?