petek, 6. marec 2009

Čuden teden v MZ

Saj ne vem, kaj naj napišem. No, v bistvu vem, ampak moji občutki so mešani. Rezultatsko nisem zadovoljen zaradi poraza v National Cup tekmovanju, ki je bil tako velik, da se niti ne spomnim, koliko žog je Mnič, ki gre v pokoj naslednjo sezono, moral iskati v našo mrežo. Po drugi strani smo rutinirano ugnali NK Revolucionarja. Naj spomnim, bratska tekma, katere zmaga je več kot samo nove 3 točke na lestvici, mi je le vlila nekaj upanja, da še znam taktično odigrati.

Taktično je bil dober tudi naš selektor v kvalifikacijah z U-21 reprezentanco proti Finski. A žal ni šlo, saj če bi, bi bil to velik čudež. A po njegovem pisanju je odpovedala celotna ekipa. Oh, kako mi je to znano iz moje ekipe... Upam, da bo Herbnator imel naslednjič več sreče. Zaenkrat dela dobro, upam da mu taki porazi ne bodo vzeli volje. Načelno izpolnjuje tudi volilne obljube, vendar bi se našlo nekaj pomanjkljivosti: pogrešam novice na uradni MZ strani s strani selektorja, odsotnost pomočnikov (če mu je zaupala večina managerjev v Sloveniji, kako da on ne najde dveh asistentov)...

Ponovno se mi zdi, da je zaživel Jaiku, kar je dobro. Čeprav je registriranih le 19 managerjev in od teh je recimo polovica aktivna, pa je glavno, da komuniciramo. O prednostih Jaikuja sem pisal že lani poleti v Še več komunikacije z Jaiku. Nekateri znajo dobro izkoristiti ta način komunikacije, tudi za prodajo igralcev, saj na ta način za dobre igralce na trgu izvedo nekateri, ki morda sploh ne bi šli na trg. Moram tudi pohvaliti Krešota, našega LA, ki je odprl eno brezplačno prijateljsko ligo za ves, ki se javijo na Jaiku. Mislim, da so še prosta 4 mesta.

Ko smo že pri prodajah... danes dajem na trg tri igralce, ki so stalni člani prve enajsterice, o tem pričajo tudi njihove številke: 3,4,5. Gre za obrambno vrsto, Mrak in Sabolek pa imata tudi precej izkušenj na sredini. Na trgu bodo 3 dneve, klasika, postavljeni za 1 SIT, pa ne zato, ker ne bi bili vredni mnogo več, ampak ker sem pristaš ponudbe in povpraševanja. Kupec (oziroma aktualni bidder pa dobi pri meni, prek maila, še dodaten karton o treningu in ostalih podrobnostih, maxingi in nemaxingi ipd.).


Na koncu naj še omenim, da me je ekipa MZ povzdignila v International GA, kar ni nič posebnega, le da so moje kompetence in naloge razširjene na ves svet. Nič posebnega sicer, le še več ukvarjanja s cheaterji. Slovenije seveda zaradi tega ne bom nič manj podrobno gledal, prej obratno, da ne bi kdo iskal prilike :).

Ni komentarjev: