petek, 1. avgust 2008

Še več komunikacije z Jaiku

Poletje je, počitnice so v polnem zamahu. Polovica managerjev je nekje na morju, nekateri med njimi imajo celo dostop do interneta. Tisti, ki smo doma, pa smo nekam leni. Ali pa to velja samo zame?

Glede na frekventnost objav tudi drugih avtorjev tega bloga bi si upal trditi, da ne velja samo zame. Vsebin je seveda dovolj: imamo novega sposobnega selektorja, kmalu se začenja U-21 svetovno prvenstvo, začetek nove sezone prinaša nekaj razburljivih rezultatov (na vrhu niso tisti, ki bi jih pričakovali) in še in še.

Delno pa je krivda, vsaj z moje strani, saj sem vse manjše objave pisal prek Jaiku. Gre za podobno microblogging storitev (omejeno na 140 znakov, kot SMS), kot je Twitter, ki sem ga predstavil v S Twitterjem do več komunikacije. Žal se je izkazalo, da je Twitter preveč robusten za tak način sporočanja (eden zaključeni skupini uporabnikov), zato smo kmalu to storitev opustili. Kot najboljši nadomestek pa se je izkazal Jaiku, ki ga peščica managerjev že pridno uporablja, sporočila pa se izpisujejo tudi na blogu desno. Tako lahko prav vsak svoje občutke, opažanja, napovedi, pa tudi jezo in podobno izraža prek tega res dobrega servisa.
Kako do Jaiku?
Ker je storitev v testni beta fazi, je možno uporabniški račun dobiti le prek povabila. Vsak uporabnik pa ima omejeno število vabil. Zato vsi, ki želite sodelovati v Jaiku, pustite pod komentarji svoj e-naslov (ali pa mi ga pošljite na moj MZ mail) in dobili boste vabilo. Naslednji korak je prijava v #managerzone kanal, ki pa se zdi precej preprosta. Vsaj do sedaj managerji niso imeli večjih težav.

Nekaj idej, za kaj je možno uporabiti Jaiku?


Morda le še namig: ko imaš svoje uporabniško ime v Jaiku, objavljaš na dveh (ali več nivojih). Eno je osebni nivo, drugo pa so kanali. Če imaš torej komentar, ki je povezan z MZ, objaviš to na #managerzone kanalu. Če pa bi rad objavil nekaj svojega, na primer kaj trenutno počneš ipd, potem to objaviš kot osebno sporočilo. Za tiste, ki ste bolj internetno podkovani, Jaiku sodi nekje med IRC chat in forum. Jaiku se uporablja prek spletnega pregledovalnika, vendar pa je v nastavitvah možno vključiti tudi IM (instant message način), tako da s pomočjo Google Talka pošiljamo in tudi dobivamo nova sporočila. Jaiku omogoča tudi komentiranje posamezne objave, tako imajo posamezna sporočila na našem kanalu tudi prek 10 komentarjev.

Se vidimo na Jaiku!

12 komentarjev:

Rocky pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

na racun jaikuja je zamrla celotna komunikacija - ker se izvaja samo se na tem IM servisu.

Upam da bo po sredi 6. avgusta kaj bolje ...

Unknown pravi ...

@saso: zamrla je komunikacija, ki je sploh ni bilo :) Ne vidim problema at all. Kaj bo pa po 6. avgustu?

Perun pravi ...

No dejstvo je da je tudi meni ta sistem precej slabsi od klasike - pac prej je bil tale blog, morebiti nam bo v prihodnosti uspelo zalaufati kaksen forum ...

Jaiku oz. IM vmesnik, ki ga edinega uporablajm, je pac tocno to - instant juhica - ce sem za pravo masino in zacne ikonca utripat vidim, kaj je kdo sporocil drugace pac ne, nikoli ne hodim gledam nazaj kaj se je dogodilo ...

V tem je bil tudi twitterjev prikaz na strani veliko boljsi od tega zdaj ...

Kar se mene tice je stvar uporabna za:
1. lastno hvalo (napredovanje igralcev, rezulatati, itd.) kar je kul, ker itaq ni nobene skode ce zamudim;
2. pri spremljanju tekem - sprotni kontarji - bi lahko bilo zanimivo, ce bi mi kdaj uspelo bit v času tekme pri racunalniku;
3. krneki :P

Skratka - pridruzujem se sasovemu upanju, da bo morebit po 6. ozivel lep klasicen forum na zonamz.com :) ker bojo pac na strani edine uporabno dostopne statistike velike jugo lige :)

Unknown pravi ...

Ne vem, morda ne razumem pravilno, kja hočeta sporočiti sašo in perun. Ampak IM je IM, jaiku je jaiku, twitter je spet nekaj tretjega, forum pa četrtega. Twitter in Jaiku sta si blizu, vendar pa, kot sem omenil, Twitter ni niti blizu načinu komunikacije enega proti izbrani skupini.

Zdaj trdit, da Jaiku sux, ker gre prek IM, je rahlo omejeno: IM je pač shortcut, web vmesnik pa je primaren način uporabe.

In končno, omenjene storitve zgoraj se dopolnjujejo in ne izključujejo.

Kar se tiče foruma, osebno sem zelo za in ga podpiram, vendar pa se skozi vsa leta, od kar smo Slovenci v MZ in smo imeli že vsaj tri forume, od onega gaming foruma od Peruna, ki je bil daleč najboljši (takrat še ni bilo Slovenije) do enega, ki je pred kratkim zamrl, do sicer uradnega foruma, ki smo ga Slovenci bržkone bojkotirali. Čeprav smo sodelovali pri pobudi in pripravi MZ foruma, smo ostali brez FA, pa tudi sicer ima MZ forum številne napake.

Problem, zakaj managerji niso aktivni na forumih, gre iskati predvsem v dejstvu, da MZ že sam po sebi požre bistveno več časa kot recimo HT. Večja intenzivnost tekem, nadzor treninga in ostalih dejavnikov, ter sam ogled tekem, managerju ne prepušča precej možnosti za ostale aktivnosti.

Po mojem mnenju, u vidika skupnosti, je prava stvar, ki jo rabimo, uradni MZ Zone časopis - za katerega pa ni pravih reporterjev.

Perun pravi ...

Zdej jemles to kot da tebe napadamo :P

Jaiku ima morebiti res web vmesnik, le da ga sam pac nisem prizgal ze odkar sem se prijavil - zal mi FF ju zamnjak prostorov za vse strani, ki morajo in "morajo" biti odprte, tako da mi absolutno ne pride na pamet, da bi odpiral se web stran od jaikuja ...

Kot sem v prejsnjem postu napisal - za kar se meni zdi uporaben je bolj ali manj spam - in za spremljanje tega je pac IM bistveno boljsi vmesnik - pac, pride in gre ...

Na pa da ne bi ispadlo kot kritika jaikuja - ne sploh ni problem tam, problem je drugje, da ni bolj resnega "alternativnega" medija, kjer lahko napisem stavek ali dva, vidim odgovor na svoj stavek - morebiti tudi cez kaksen dan :)

Skratka - po moje bi blo smiselno res zdaj usmerit sile v promocijo zonamz - konec koncev je 64 aktivnih udelezncev, ki jim bo dogajanje tam najlazje spremljat, pa zelo verjetno se kar nekaj kandidatov, ki bojo stran tudi spremljali ... ostane le problem zagona foruma :) Ker tak mazogist, da bi uporabljal MZ forum pa tudi nisem :D

Perun pravi ...

Matr a bom res mogu spell checker vklopt, pa tok mi gre na zivce, posebej ker mi scz skoz hoce poprvlat :P

Unknown pravi ...

Perun, če je izpadlo, kot da se čutim napadenega :), potem tudi jaz nisem bil jasen. Pravim, da so to dopolnile zadeve. Tudi če bi se pojavil nov blog na slovenski ali pa celo na jugo sceni, sem takoj pripravljem narediti link na tak MZ blog.

Jaiku pa, seveda, tudi ni brez svojih težav. Je kar trajalo, predno smo pustili Twitter. Zdaj za silo je, widget je bolj ali manj viden...

turklo pravi ...

ja kwa pa a bi se dal nardit tko k so twitter pa jaiku eno temo na tem blogu k bi skos laufala??

ker če greš na MZ, blog, + še kej uzame kr velik cajta....

Pandi pravi ...

blogwalking ... happy week end ... keep da spirit Mr. Theorest

Anonimni pravi ...

kaj je komunikacija popolnoma zamrla :o

Unknown pravi ...

Ni ni... samo Jaiku je down (for upgrade in for good upam), jaz sem pa totalno busy do začetka septembra, tako da blogirat ne morem. Ostali mojstri na blogu pa .... ne vem, green je nekaj obljubljal, da bo o trenerjih se razpisal...