torek, 2. september 2008

Po pol sezone in enem kolu ...

... ni nič posebej novega v prvi slovenski MZ ligi. Po daljšem molku, s tem prispevkom končno razbijam tišino, ki so jo na tem blogu razbijala le posamezna Jaiku sporočila. Poleg tega je zaradi selitve na hitrejši in boljši strežnik tudi Jaiku bil offline, tako da je bilo že pravi dolgčas.

Poleg tega, z vidika pospeševanja dogajanja v naši MZ skupnosti, obstaja še rahlo nepopularen forum na ZonaMZ, ki pa je žal zaenkrat bolj priljubljen med uporabniki južno od Kolpe. Upam, da bo ta forum tudi zaživel, žal sam še ne morem dati aktivnega inputa - saj še za ta blog nisem v zadnjem obdobju nisem zadostno skrbel.

Če se vrnem v prvo ligo... na vrhu lestvice je mogočni AISNEREN iz Železnikov. A tega smo se kar navadili, na koncu, ko je treba stisniti, žal tej ekipi ne uspe osvoji naslova prvaka. Sledi zanimiv manager, tudi pisec tega bloga, ki pa žal kakega večjega znanja tu ni predal, Coach Tito, ki je s svojim Revolucionarjem že uspel osvojiti prvenstvo. Po besedah nekdanjega in bojda prihodnjega selektorja slovenske reprezentance, aktualnega slovenskega prvaka, Herbnatorja, je prav Tito kandidat za novega prvaka. Na tretjem mestu je moj NK Macolar, brez resnih šans za osvojitev prvenstva.

Na spodnjem delu lestvice presenečata (negativno) ekipi Volki in Greenhorns, ki sta izpadla iz takoimenovane skupine G7, ki je še nedavno dajala občutek, da gre za zabetonirano skupino ekip, ki jih še nekaj sezon ne bo možno razbiti.

Res še ni konec sezone, različne opcije so še v ozadju in vsak manager ima svoje bolj ali manj skrite finte. Nekaj o tem je bilo moč opaziti tudi med komentarji na Jaiku. Vsekakor pa nas čaka še zanimiv drug del sezone.

8 komentarjev:

turklo pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
turklo pravi ...

zmaga proti AISNEREN ??? ne nikoli nebi rekel da se bo to gdaj zgodilo...vse 20 prstov bi stavu na svoj poraz...in glej ga zlomka...dobr da ne stavim na nič ker je tole super bombastični probrat, zmaga SLOVANA nad trenutno vodilnim klubom v sloveniji...

to mi vse deluje malo čudno hh

Anonimni pravi ...

Jaz sem svoje že povedal....že pred pričetkom sezone sem vedel, da bom to sezono končal na 9.mestu. Pričakujem pa v zadnjih petih kolih 12 točk in če bo to pomenilo kakšno mesto višje bo tudi prav:)))

turklo....kapo dol!

Gaffer Tito pravi ...

no turklo, neki tazga kot teb se je zgodil macolarju.
s tem da je on preprican da je dober.
no lahko zakljcuimo da je bilo kolo presencenj.

turklo pravi ...

dejstvo je da je macola že vrsto let tik pod vrhom in da mu lahko ob srečni sezoni komot rata preboj na vrh...če je prepričan da je tako dober je mogoče postal realsit (se zaveda stanja) in se obrača na bolje ali pa zgolj sreča (nisem pogledal tekme)

je pa res tole kolo presenečenj in je kar dodobro pretreslo vrh tako da bo boj za lovoriko še toliko bol za spremlati z moje strani :D

Unknown pravi ...

@gaffer tito: kar se tiče mojega prepričanja, da sem dober... pomoje bi bil vsak takega prepričanja, ki bi imel v prvi postavi: 3 odlične legionarje, Mnič je nočna mora Herbija, Loodus je star ampak univerzalno nabildan, Raul je odličen napadalec, ki je v National cupu No.1 strelec, ter 4 reprezentante, Zakotnika, Greiserja in Matosa pa izveserijskega Slemenjaka in za nameček v menjavi še 2 U-21 SLO reprezentanta: Sivca in Ljubija. Še en dokaz, da igraš MZ emocionalno, nasprotnikov pa ne znaš realno ocenit.

Gaffer Tito pravi ...

jaz sem zadovolen, stvari grejo pravo pot. prejsno sezono si mi zabil 3 gole iz 9 strelov. tko da je en napredek.

turklo pravi ...

4je z rdečim kartonom po tem kolu...nažalost med njimi tudi moj največji zvezdnik :S