torek, 3. november 2009

Spet v prvi ligi...

Verjetno bi pred mesecem dni tole pisanje zgledalo precej bolj optimistično, polno zanosa in z izjemnimi pričakovanji. Takimi, da bi potem danes, ko sem po 4 kolih potegnil ven le eno zmago, lahko razočarano se spominjal tistega občutka. Občutka, da končno delam prav, da sem se dobro odločil in zastavil pot ekipe, v prvi smeri. Da je bila prejšnja sezona le koristen izlet v 1. divizijo, iz katere sem prišel samo močnejši, samozavestnejši in nezlomljiv.

No, ker tega zapisa ni bilo, bil pa je tak občutek in bil sem prepričan v svojo moč, tako da je popolnoma vseeno. Počutim se B. E. D. N. O. Naj se zdi tole pisanje skrajni pesimizem, črnogledost in negativizem - prav je tako. Ker tudi je tako.

Misleč, da sem sestavil popolno ekipi, v kateri je sta povprečna hitrost igralcev in kondicija nad 7@, v kateri je, reci in piši 5 (pet) slovenskih reprezentantov (seniorjev, da ne bo pomote) in 1 (en) reprezentant, tudi senior, Italije... Sem rezultatsko dobil kaj? Zmazek? Kripl bataljon?

Seveda lige še ni konec, upanje tudi umre zadnje. Predzadnja pozicija ni ravno lepo izhodišče. No, tudi 1. divizija nudi svojevrstne prednosti, a kaj, ko nimam finančnega zaledja, da bi si lahko privoščil še eno sezono počitnic.

4 komentarji:

Gaffer Tito pravi ...

ja sok ko prides iz kvalitetno slabse lige v prvo ligo ocitno prizadane se tako izkusene.

navadit se bomo mogl, da ni vec "walk in the park" tekem.

to pa je le za pozdravit: pomeni, da so ekipe vedno bolj mocnejse in vedno bolj izenacene.

Perun pravi ...

Od zadnjih sprememb se je tako povecal vpliv naklucja/randoma, da je resnicno tezko delat neke pametne plane ... tudi postavitve so se povsem spremenile - vecina zdaj igra s 7 igralci v obrambi in tremi napadalci, kar je v RL komicna postavitev ...

Jaz se kar vztrajam na orientaciji na sredino - ze dve sezoni dajem najvec golov, samo vmes padejo porazi s 5 goli razlike ... treba se je navadit, da matematika v tejle igrci ni ravno najkoristnejsi pripomocek :P

Gaffer Tito pravi ...

ti gre pa kr dobr, tole vztrajanje pr sredini.

Anonimni pravi ...

Rekel bi, da se strinjam s Perunom...sredina je zakon...defenzivna, da se razumemo..., čeprav je filozofija 6-ih ali 7-ih igralcev v obrambi precej blizu. Vseeno mislim, da je pojačana sredina še vedno boljša taktika od pojačane obrambe. In ker so trije napadalci že skoraj zakon v MZ-ju je številnejša sredina od obrambe tudi nekako bližje RL-u kot pa 7 obrambnikov in 3 špice.

Sam sem predlani bil nekako med prvimi, ki sem pričel igrati s tremi špicami in ta daljnoglednost se mi je lani še kako izplačala, čeprav je ob koncu ta taktika bila že precej "prečitana", kar se je poznalo tudi na rezultatih.

Zato poskušam letos spet biti kar se da inovativen, kar pa je precej težko, saj je večina "grobih" posegov v taktično postavitev že bila videna. Za začetek sem predvsem poskusil odmisliti črte, ki delijo obrambo od sredine in sredino od napada. Zdijo se mi pomembne predvsem le za pravilno umestitev zamenjav in prerazporeditev igralcev po izključitvah. Zato sem lastno razporeditev svojih igralcev prepustil predvsem lastni analizi sposobnosti in posebnosti svojih igralcev in jih glede na to tudi razporedil po terenu. Zato sedaj igramo samo z dvema napadalcema, tremi ofenzivnimi sredinci, ki so zelo močni tudi v obrambnih nalogah ter dvema defenzivnima sredincema, ki lahko izdatno pomagata tudi obrambi. Seveda ne gre brez trojice brezkompromisnih branilcev....predvsem pa ob vseh teh kartonih in izklučitvah potrebuje vsak manager tudi vsaj dve ali tri dobre zamenjave.

Takšen nekako je moj pogled na tole zadevo....

Nič....thorest...treba bo delat:))...in to z glavo!:)