sobota, 14. avgust 2010

NK Macolar spet v polnem teku

Po izjemno slabem začetku, ko sem nanizal dva poraza, me je čakal še en šok. Dvotedenske počitnice z omejenim dostopom do interneta. Tega seveda nisem napovedoval, ker nikoli ni dobro napovedovati, da te ne bo. Pred odhodom sem naredil nekaj sprememb v postavi, prevetril položaje in pozicije. Rezultat je bil več kot uspešen. Same zmage, tudi formo sem uspel obdržati.


Opravil sem dva nakupa. Za nekatere presentljivo, odkupil sem nazaj svojega igralca Zakotnika, odličnega branilca, reprezentanta. Drugi nakup je nov vratar, Portugalec, ki bo zamenjal počasi starajočega in ne preveč dobro kondicijsko pripravljenega Norvežana. Pred jutrišnjo tekmo sem naredil še nekaj menjav položajev, če drugega ne, je nasprotnik spoštovanja vreden F.C.GO-GO Team.

V slovenski skupnosti pa nič posebej novega. Novi selektor je sicer sprožil precej negodovanja, po drugi strani pa prinesel precej živahnosti na Jaiku. Za tiste, ki se vam sanja ne, kaj je to predlagam branje: Še več komunikacije z Jaiku.



Ni komentarjev: