nedelja, 21. junij 2009

3D in simulator beta testiranje

Ekipa ManagerZona je dala na testiranje simulator in spremembe v 3D spremljanju tekem za naslednjo sezono. V testiranju spremljajo samo managerji, ki se prijavijo v ta test. Sledite navodilom v novicah. Tekme in rezultati ne vplivajo na formo ali kar koli, je pa smiselno, sploh za tiste, ki želite nameniti več časa taktiki in strategiji, da že pred prihodnjo sezono ugotovite, kako deluje novi simulator na ekipo in postavitev. (Sam sem tako ugotovil, da tale igra 4-5-1 ne prinaša dovolj realizacije.)

O simulatorju tokrat ne bom pisal, ker se nisem tako podrobno posvetil temu vidiku. Zato bom predstavil spremembe v 3D. Prvi moj vtis je bil, da ni kaj posebej novega. Razen da se (vsaj na mojem prenosniku) zdi, da igralci tečejo prosto stoječe po zraku in ne po travi. Nek čuden vizualen efekt, ki je skoraj moteč. Motijo tudi nenaravna vrata in mreža gola, ki kar žgejo ven iz igrišča. Pa igralci, ne vem, kot da bi gledal 15 Zidanov, saj so bolj ali manj vsi plešasti.

Je pa tudi malo morje pozitivnih popravkov in sprememb, med katerimi velja omeniti predvsem to, da vratar vsaj v mojih primerih, ne hodi več skozi mrežo po žogo. To so zvito rešili tako, da žoga, ki bi sicer končala za golom, tam sploh ne konča in se odbije od ograde. Odlično. Ko smo že pri golu, vratarje zgleda, da bomo lahko oblačili v drese. Dodali pa so jim tudi nekaj bolj atraktivnih gibov (parade ipd.).

Moti me radar slika položaja žoge in igralcev na sredi spodaj, vsaj ni mi uspelo odstraniti tega sicer morda za koga uporabnega pogleda. Ampak meni ne sede in prepričan sem, da nisem edini. Sploh pa je tovrsten ogled tekme na voljo v posebnem načinu.



Velika pridobitev je označitev ključnih dogodkov, kartoni, goli, konec igralnega časa (in verjetno še kaj, pa nisem zasledil - gotovo vsaj še poškodba) na časovnici. S klikom na ikono na časovnici si lahko tako na hitro ogledamo ključne momente tekme. Res uporabna novost.

Za konec naj dodam še eno novost, ki sodi med zabavnejše. Po golu se igralci zberejo in proslavijo zadetek. To doda še nov vidik realnosti in upam, da boste imeli v naslednji sezoni čim več takih trenutkov za proslavljanje. Jaz prav gotovo. Z izpadom v 1. divizijo bom lahko razbijal drugokategornike.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ja...tale radar slika je res zelooo moteča. Zame predvsem zato, ker je ob zadetku najlepši pogled iza gola, ko lepo vidiš reakcijo igralca, ki strelja in na drugi strani golmana, ki poskuša ubraniti. Da o trenutku, ko žga prispe v gol in se zatrese mreža sploh ne govorim. Sanje vsakega navijača!:))) Ampak...glej ga zlomka. Ko preklopiš na pogled iza gola je na mestu, kjer stoji gol RADARSKA SLIKA. In vsi užitki gredo rakom žvižgat!

Ampak tole plapolanje mreže ob doseženem zadetku je pa res od sile!

Glede časovnice se pa popolnoma strinjam s thorestovim komentarjem. Ogromna pridobitev!

Anonimni pravi ...

Tisto o razbijanju drugokategornikov pa nisem čisto siguren!:))) Prva liga že dolgo ni več društvo eksotov, ampak respektabilna druščina nadebudnih managerjev, ki samo čakajo, da spodrsne komu od Top ligašev!

Unknown pravi ...

Čas bo pokazal svoje. Jaz sem prepričan, da ne sodim v 1. divizijo. Povprečje čez več sezon bo pokazalo, kdo od teh, ki bodo naslednjo sezono v Prvi ligi, bo igralo v Prvi ligi tudi čez 4 sezone. Jaz nameravam biti tam.

Anonimni pravi ...

Hja...saj ne trdim, da sodiš v 1.divizijo...hotel sem samo reči, da je tudi tam oštra konkurenca kar se navsezadnje vidi, da v Top divizijo od tam prihajajo vedno bolj konkurenčne ekipe!

Gaffer Tito pravi ...

ni se tko odlocen da bos macola selv prvo divizzijo.

mas se neki teoreticnih moznosti.

kar se tice moje ekipe, upam da se obdrzim. in nadaljujem tradiicjo, da sem prvoligas od samega zacetka slovenske lige.

wolf_1 pravi ...

Malo sem pogledal kakšen je razpored do konca. Tako zanimivega prvenstva mislim da še ni bilo pri nas.
Rešitev Macolarja pa, glede na razpored, vidim edino v Pivovarni Laško :p

Kar pa se naslova teme tiče, nisem še potestiral :s