ponedeljek, 6. oktober 2008

Zastor je padel...

...tudi nad tole 27. sezono v slovenski MZ Top ligi. Skozi celotno sezono sem imel tisti čuden, zopern občutek, da je v drugem delu tabele vse že znano...celo več...več ali manj sem bil prepričan, da ostaja odprto le še vprašanje prvaka...Aisneren ali WoTaM. Be or not to be...za železarje kot večne poražence zaključkov preteklih sezon in Herbijevo iskanje odgovora na vprašanje ali mu bodo bombastične okrepitve prinesle še en naslov prvaka. Vprašanje, ki se je nam vsem izoblikovalo v drugem delu prvenstva v že lani doživeto dejstvo...Ali bo ribaa še enkrat pokleknil tik pred vrati raja? Nekje med iskanji vseh teh odgovorov se je nenadoma in skoraj od nikoder pojavil tito in že smo imeli derbi zadnjega kola! In odgovori?

Danes so vsi odgovori na dlani. Ekipa Aisnerna managerja ribee je osvojila svoj prvi naslov prvaka. Čestitam!

Liga kot taka postaja iz sezone v sezono kvalitetnejša in vedno bolj izenačena. Trije novinci se sicer vračajo tja od koder so prišli, zato pa prihajajo nekatere ekipe, ki verjetno ne bodo tako krotke kot tele letos. Že letos pa v dvobojih najboljše deveterice praktično ni bilo nedotakljivih.

Če pogledam še mojo ekipo....
Glede na usmeritev pred sezono lahko rečem le...nič posebnega in pretresljivega. Napredek mlajšega dela moštva je vidno opazen in izpričan tudi v nekaj presenetljivih zmagah tokom prvenstva in ni nobenega razloga, da bi kakorkoli spreminjal moje usmeritve tudi za naslednjo sezono. Ne glede na to ali bom igral v Top ali v 1.ligi, kar je glede na kvalifikante, ki prihajajo iz prvih lig tudi povsem možna opcija. Morda bi zame bila 1.liga celo lažja varianta za dokončen razvoj mladih igralcev kot pa težka sezona na robu izpada v Top ligi in frustrirajoči zaporedni porazi. Še posebej zato, ker nameravam 29.sezono v celoti odigrati v najboljši postavi...po možnosti še okrepljeno s kakšnim kvalitetnim tujcem.


Še splošen nauk pravkar končane sezone, ki mi najprej pade na misel...
Tekme zmagujejo igralci, prvenstva pa osvajajo moštva!

In še nauk mojega moštva v tej sezoni...
Ne glede na taktiko rezultat naredi moštvo!

4 komentarji:

Perun pravi ...

Za Grebatorje katastrofalen zacetek in spodoben konec ... slaba akcija ob menjavi sredinci, kjer sem koncal na skoraj enakem nivoju kot pred prodajo, samo z 100M manj v zepu ... Dva 21 letnika ze cel drugi del sezone igrata v prvi postavi ... V novi generaciji mladincev 3-4 zelo zanimivi igralci ... tkole je na kratko porocilo :)

Unknown pravi ...

se moj pogled ...

Z zadnjim nakupom sem pripravljen na sezono in pricakujem uvrstitev med prve 3.

Kako se pa razpletalo ve pa samo Nostradamus ...

turklo pravi ...

jah tko to je...jz sm z to sezono zelo zadovoljen. cilj izpolnjen želje so pač ostale neizpolnjene ;)ampak več od tega kr sm pokazu že težko pokažem.

za naslednjo sezono bom pa tudi jz malo pavziral, ker je treba narediti nekaj sprememb v ekipi. prva zelo opazna bo, da bo šel moj prvi branilec šved od ekipe in bomo iskali novega "prvega" branilca in pa seveda pomladitev

Anonimni pravi ...

Jaz pa z mojo sezono ne morem biti najbolj zadovoljen ... pavziral ni noben igralec, manager pa si je vzel premalo časa.
Cilj za naslednjo pa, tako kot vse dosedanje, borba za naslov.
Le še kvalifikacije moram preživet.