nedelja, 27. junij 2010

Na hitro o novi MZ možnosti: "training boost".

Z novo pogruntavščino prejšnji teden, je ekipa MZ naredila kar nekaj šumenja. Negodovanj. Pritožb. Pa tudi zelo potrebnega razpravljanja. Hkrati tudi pozitivnega odobravanja nove možnosti, ki bo zares "štela" šele naslednji teden.


Danes tako igramo zadnjo ligaško tekmo, ki trening boost še ne bo aktiven. Čeprav morda kdo zmotno misli, saj vidi tisto malo zeleno zvezdico, da slednja šteje.


Nekaj pojasnil okoli tega novega dodatka vsekakor moram dati. Najprej generalno, saj prvi občutek, tudi moj, da misliti, da bo to prednost za tiste, ki so bolj redni uporabniki MZ. Žal ne. Razen za tiste, ki jim tudi ostale, ne samo ligaške tekme pomenijo iziv. Meni ne. V novici so namreč uporabili besedno zvezo "temporary boost", kar je meni dalo misliti, da bo igralec, ki bo postavljen na novo trening pozicijo, imel začasno psihološko povečano lastnost na tisti lastnosti, na katero je bil postavljen. Ja ne. Imel bo dodatno @ zelene barve, dokler bo pač tam.

Vsaj 2 uri pred ligaško tekmo naj bi namreč bilo že dovolj, da bi prijela zelena @. Še o velikosti vpliva. Ne gre za +1 @. Vpliv naj bi bil precej manjši. Tudi igralca z 10@ se bo dalo naboostati. Sem že testiral. Ni mi pa še jasno, kako ali "prime", če damo več kot enega igralca na trening polje. Tako bi namreč lahko celotno ekipo boostal na hitrosti.... Vpliva trenerja, pa naj ne bi bilo.

Osebno mi je všeč vsaka sprememba, sploh če je povezana z samo igro. Menim tudi, da bolj aktivni managerji imajo pravico do neke prednosti. Bolj tej, kot tisti, ki so člani kluba. A žal se mi zdi, da bo Ekipa MZ tale dodatek pripeljala malce prehitro. V MZ širši javnosti so sicer določene pobude o pojasnilih in spremembah. Počakajmo na naslednji teden, gotovo bodo prišla nova navodila.

Ni komentarjev: