petek, 28. maj 2010

Začetek nove Lige mladosti

Večkrat razmišljam o tem, kako bi reaktiviral Ligo mladosti. In res, z zadnjim zapisom v blogu sem prišel do ideje. Ustanoviti prijateljsko ligo, ki bi za udeležence prinesel tudi nek "profit" - power tokene. Z uvedbo nove možnosti v Managerzone, s katero je možno pošiljati power tokene, dobi ta ideja tudi osnovo, za uresničitev. Moj načrt je sledeč:


1. Ustanoviti Pro Ligo mladosti - pro kot profesionalno, saj se podelijo nagrade zmagovalcu, oziroma najboljšim in hkrati tudi naključnemu udeležencu.
2. Liga bi bila plačljiva! Udeleženec bi nakazal 10 power tokenov na moj account, in si bi s tem zagotovil sodelovanje. Vemo, klasično sodelovanje stane 5 power tokenov, presežek gre za nagrade.
3. Če bi se prijavilo več kot 16 ekip, bi naredili dvo fazni sistem, po zgledu lige prvakov. Najprej igranje v skupinah, nadaljevalo pa bi najboljših 16 v finalno ligo.
4. Razmerje deleža nagrade, ki bi se delil, se bi določilo, ko bi vedeli, koliko je udeležencev.
5. Tak način tekmovanja bi postal tradicionalen.

Ker nekateri ne morete dobiti power tokenov, nov sistem pa to omogoča, sem se odločil. da glede na to, da nekaterim uporabnikom že pomagam pri nabavi power tokenov, omogočim ta prenos. Kdor torej želi kupiti power tokene, pa nima kreditne kartice, oziroma se ne znajde, naj pošlje na moj privatni MZ mail pošto.

Hkrati me zanima, med cenjeno publiko bralcev, kod je pripravljen sodelovati v tem novem tekmovanju. Napišite svoj interest pod komentarje. Postavljena vstopnina 10 power tokenov bi v primeru prijavljenih 16 igralcev, zbrali 80 tokenov za nagrade.

Prosim tudi za komentarje, če vam je 10 tokenov premalo, preveč... Kake dodatne ideje. S to ligo pa bi želel začeti čim prej.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Meni se zdi o.k.! In seveda....bi bil tudi sam pripravljen sodelovati, čeprav trenutno nimam konkurenčne ekipe, a vendarle gre predvsem zato, da z svojim sodelovanjem predvsem podpremo to odlično idejo!

Unknown pravi ...

Nič ne bo zgleda z idejo. Tokeni, ki bi jih dobil od udeležencev bi se pri meni pojavili kot free power tokens, ki jih ne bi mogel poslati naprej.

Edini način, kako pridobiti sredstva za nagrade bi bil le pravi denar... :(

Anonimni pravi ...

coach...morda pa bi moral razmišljati v obratni smeri! Skratka...izvede se 1.Liga mladosti...in v naslednji izvedbi udeleženci power tokene nakažejo nagrajencem iz prejšnje izvedbe...skratka...nekaj v tej smeri. Stvar je treba razdelati, ampak takole na hitro se mi zdi, da bi se vendarle morda našla kakšna pot do izvedbe te enkratne lige!